Díky iniciativě Procter & Gamble a Albert bude zrekonstruované hygienické centrum v Azylovém domě v Kladně. Celkově se na rekonstrukci vybralo téměř 400 tisíc korun.
Síť azylových domů Českého červeného kříže slouží pro rodiny, které se ocitají v tíživé životní situaci. Patří mezi ně i azylový dům v Kladně, jehož hygienické centrum se brzy díky společné iniciativě Procter & Gamble a Albert s názvem Nakupujte srdcem dočká renovace. Projekt vynesl celkem 392.652 Kč.
„V průběhu let se kapacita našeho azylového domu téměř zdvojnásobila a naše sociální služby se rozrostly také o možnost praní prádla pro osoby, které nejsou klienty azylového domu. Celková rekonstrukce prostor hygienického centra je v plánu již dlouho, ale vzhledem k nedostatku finančních prostředků až dosud zůstávala upozaděna. Nyní se tak do ní budeme konečně moci pustit,“ vysvětluje stávající situaci Ing. Jan Protivinský, ředitel Úřadu OS ČČK Kladno.
Procter & Gamble a Albert spojili síly se svými zákazníky a od 22. ledna do konce února uspořádali společnou iniciativu Nakupujte srdcem. Spočívala v tom, že část z ceny produktů Procter & Gamble zakoupených v Albertu zamířila na účely rekonstrukce prostor Azylového domu Českého červeného kříže v Kladně. Do projektu byly zahrnuté značky Always, Ambi Pur, Ariel, Aussie, Blend-a-med, Blend-a-dent, Discreet, Gillette, Gillette Venus, Head & Shoulders, Herbal Essences, Jar, Lenor, Mr. Propper, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Swiffer nebo Tampax.
„Téma hygienické podpory je pro nás klíčové. P&G se tomuto tématu věnuje dlouhodobě i ve spolupráci s Českým červeným křížem, a proto jsme rádi, že můžeme pokračovat v této důležité práci. Spolupráce s Albertem nám umožňuje rozšířit naše úsilí a dosáhnout většího dopadu v naší komunitě. Společně můžeme vytvořit komunitu, která se stará o své členy a která je připravena pomoci tam, kde je to nejvíce potřeba,“ říká Elena Lifanteva, Senior Marketing Manager.